FAQ

Jak mohu nahrát primární fotografii?

Jděte do účtu a klikněte na Avatar. Budete moci vybrat Avatar jako svou primární fotografii nebo můžete nahrát fotografii ze svého počítače. Pokud je nainstalován modul Fotografie, z náhledu fotografie můžete nastavit fotografii jako výchozí Avatar.

Jak mohu upravit svůj profil?

Jděte do účtu a klikněte na Upravit profil. Budete moci upravit své profilové údaje, jako je nadpis, popis, pohlaví atd.

Jak mohu odeslat soukromou zprávu uživateli?

Existují 2 způsoby, jak můžete odeslat soukromou zprávu uživateli 1) Klikněte na ikonu Pošta v nabídce člena a vyberte Složit. Do pole Příjemce zadejte uživatelské jméno uživatele, kterému chcete zprávu odeslat. Pokud uživatelské jméno existuje, bude se vyplňovat, když zadáváte uživatelské jméno. To vám pomůže zajistit, že zadáte správné uživatelské jméno. 2) Z profilu uživatele můžete kliknout na Odeslat dopis.

Mohu zobrazit zprávy, které jsem odeslal?

Klikněte na ikonu Pošta v nabídce člena a klikněte na Odeslané. Tím se dostanete do vaší složky Odeslané, která obsahuje zprávy a pozdravy, které jste odeslali. Můžete zobrazit pouze zprávy nebo pouze pozdravy tím, že zaškrtnete políčko vedle toho, co chcete vidět. Odstranění zaškrtnutí vedle Zpráv například zobrazí všechno kromě Zpráv a naopak.

Omylně jsem odstranil špatnou zprávu, mohu ji získat?

Klikněte na ikonu Pošta v nabídce člena a poté klikněte na Koš. Tím se zobrazí všechny zprávy a pozdravy, které jste smazali. Vyberte, co chcete obnovit, a klikněte na Obnovit Vybrané zprávy budou nyní zpět ve vaší Doručené.

Jsou mé zprávy zde trvale, dokud je neodstraním?

Abychom ušetřili místo na našem serveru a zajistili, že stránka neběží, což nepotřebuje běžet, staré zprávy mohou být pravidelně odstraněny.

Jak fungují předplatné?

Když se přihlásíte k odběru jiného uživatele, profil tohoto uživatele bude uveden na vaší stránce s odběry. To se také vztahuje na přihlášení k odběru aktivit jiných uživatelů, jako jsou blogy atd.

Člen mě neustále obtěžuje, co mohu udělat?

Pokud vás člen stránky obtěžuje, ignorujte nebo blokujte tohoto uživatele. Pokud se problém zhorší, měli byste kontaktovat správce stránky.

Proč byl můj účet ukončen?

Přísně dodržujeme naše podmínky služby a vynakládáme veškeré úsilí, abychom zajistili, že všichni uživatelé je dodržují. Váš účet mohl být ukončen kvůli porušení podmínek služby (tj. TOS). Pokud jste měli pocit, že váš účet byl ukončen bez pravděpodobného důvodu, žádáme vás, abyste kontaktovali správce stránky.

Proč je v mém profilu stav schválení?

Správce mohl zvolit, že profily musí být nejprve schváleny před připojením k webu.

Proč se nemohu přihlásit do svého účtu?

Je možné, že jste své heslo nesprávně napsali nebo jste měli zapnutý CAPS LOCK při zadávání hesla. Zkuste zadat heslo s vypnutým CAPS LOCK. Pokud to selže, můžete požádat o heslo, které bude odesláno na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci.